Kelik Jer

Thursday, January 27, 2011

Today is 27/1/2011

hai..lama rasanya dah x menaip disini,sampai hampir terlupa..hahhaha..erm sejak kebelakangan ini aku bnyak pilak menghadapi masalah dari segi peribadi..bukan masalah yg aku cipta sendri tetapi datang dari manusia yang tak pernah kenal erti bertolak ansur dengan org lain,,senang aku labelkan dia sebagai "DITAKTOR" 50an kenapa aku gelarkan dia begitu kerana dia takot pada diri sendiri..sampai menganinayai orng lain,apa yg dia nak dalam hidup dia pon aku tak tahulah...

 lagi bnyk perkara yang aku nak pikirkan selain dia,kenapa dia selalu menimbulkan 1 isu yang merepek..aisshh..pasal isu berkereta pon jd 1 masalah yg besar sampai hari2 di jadikan topik perbuialan antara mereka sambil menugutuk dan mengata aku..apa aku ada guna duit korang ker untuk membeli kereta tu..aisshh..aku masih tak faham pemikiran dorang,aku xnak ada apa2 masalah pon dengan dornag...mintak di jauhkan lah..ok,,,

pstt:harap si dia berubah kerana..aku xnak pisang berbuah sekali lg..
       1 lagi,aku harap tunangku dapat bersabar seadanya....

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...