Kelik Jer

Friday, January 28, 2011

Outing To Kuantan Parade

28 jan 2011-4.00pm

  "Ada kayu,ada pemahat,rupanya harini hari jumaat" hahaha..bg pantun 2 kerat terus..saje,dok boring2 ni baik aku tulis di sini,hari ni dah hari jumaat,sekejap sungguh aku rasa waktu ni berjalan,patotla masa itu emas bak pepatah orng dolu2 kata,bg yg bekerjaya,masa mmg x terasa,tapi aku boleh rasa lagi la...cume hari jer yg x terasa,...so cam biasa hari jumaat,bg seorang lelaku patotnya dia akan ke masjid,tp aku..huhuhuhu..bejalan2 pulak ke KUANTAN PARADE bersama buah hati,mana ada aku,ada dia..tapi time siang jerla,time malam jarang sekali...huhuhu

    Kuantan parade,boleh di katakan tiap2 minggu aku pergi,sampaikan seminggu 2-3 kali aku jejakan kaki ke sini,dah mn lagi,kuantan bukan besar mn,pusing2 di situ jgk..so untuk menghabiskan masa rehat aku selama 2 jam,sempat la merayap ke hulu ke hilir mcm xtahu apa yg nak di buatnya,ada tengok jam,pergi rehat di mesin urot,lunch dah semestinya,tapi x pernah boring wlupon kerap ker sini...pelbagai barangan ada,tambah2 nak dekat TAHUN BARU CINA,pelbagai jualan di adakan untuk masyarakat cina,tapi aku xnmpak sangat masyarakat cina membeli belah untuk tahun baru,mungkin esok lebih sibok kot..ok la,aku ada snap beberapa gmbar untuk di jadikan kenangan pada masa hadapan.. ^-^...


Kuantan Parade Hall 1 "Chiness New Year"

Kuantan Parade Hall 2 "KFC,nyumyyy2"

Berehat Di Rest & Go "By Gintell"

Ouuuchh..Sedapnya Badan

Berdating Seketika



Psstt : Bila la nak start sembahyang jumaat pulak...




No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...