Kelik Jer

Wednesday, May 25, 2011

Vandalisme Lucah

   Baru jer kejap tadi aku keluar la..niat di hati nak la makan bersama ngn dia..alih" i kat alor akar la u"..owhh..ok..aku pon tukar la plan tok nak g ambik motherbord yg aku anta warraty haritu kat kedai komputer area megamall atau lebih populat IT CENTER la kan,ade org gelarkan Low Yat Kuantan...tp x berapa lowyat la..hahhaha...

   Sesampai jer aku kat sana,tokey cina tu xmari lagi,kedai pon xbukak lagi,aku pon apa lagi,ngeloh panjang la kn..xkan nak balik pulak,panas tu..call la dia...

aku : hello bosss...ada mana..??,kedai tak bukak lagi ka..??
apek : saya pukol 1.30pm nanti baru sampai kedai..u nak angkat apa..??
aku : saya mau angkat motherbord MSI haritu maaa..( wat2 lupa plak cina nie )
apek : ok nanti saya sampai saya call u..
aku : ok,saya tunggu sini jer..

   Sementara dok tunggu apek ni,aku pon sembang2 la ngn apek kedai sebelah nie,xkan nak tercongok jer depan kedai dia kan..cakap dok cakap,nak tekencing plak..aku pon g la ke tandas megamall ni tok memancotkan air ni..hahaha..tandas cini xder air,sampai jer,kencing teros..time nak kuar dari tandas,,aku pon ternampak la sesotu..

   Aiisshhhh..ni la anak2 melayu kiter..aku x tuduh melayu sb ade bukti,gaya bahasa dan penulisan mmg cara budak melayu..tp ape yg dia tulis dalam tandas ni,,??,xkan sajak atau pon puisi..??,kalau betol xper,aku tak kesah sb kot la time berak tu timbul idea tok menulis sajak,so takot lupa,tulis la sajak tu kat pintu tandas..ok la boleh terima..ni apa yg aku baca..mak oii..ayat LUCAH bukan kemain..macam org dah kawin pon ade..sampai pintu tandas 2 dah x nampak rupa pintu,penuh dengan pelbagai bahasa..aku terpikir,ape motif dorang tulis benda2 gini,tulis tanpa niat atau berniat..??,aku rs berniat sb masuk bawk pen..hahahah..aku bukn cakap kosong jer,siap ade bukti lagi..tak senonoh betol...hah..layan jerla...ishhhh..geleng kepala..

Gay pon ade..Mamposs..

Pesakit mental yg tulis ni kot

Marah org conteng,alih2 dia pon conteng

Ko dah bertaubat ker..


   Ni la cth2 apa yg ade pada setiap satu tandas di megamall ni,tp aku percaya,mn2 tandas di mall2 atau tandas awam mmg begini la nasibnya pada pintu2 tandas...mana2 aku pergi,camni jerla contengan dia..ape motif dorang,apa tujuan dorang conteng2 benda gini..best ker,,apesal tak conteng kat TANDAS UMAH MAK BAPAK dorang..??..aih,ni la VANDALISME yg di lakukan oleh remaja2 kat luar,dok promote GAY and BOHSIA..apa yg ko dapat..???..dapat komisyen ker..??



Psstt : malu bila org luar cam mat saleh temgok..siap conteng gambar anu lagi..aishhhhhh.. ( geleng kepala )

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...