Kelik Jer

Wednesday, February 2, 2011

Tambun Part 1

2 Februari 2011

 Ada Dinasour Jugak Ker

    Esok pada 3 Februari aku dan rakan sekerja yang lain akan bertolak ker LOST WORLD OF TAMBUN sempena cuti tahun baru cina,gong xi gong xi,sebelum ni aku hanya tahu tentang LAKE TOWN RESORT di bukir merah sebuah taman tema air di negeri perak,rupanya di perak juga terdapat 1 lagi taman tema air untuk di jadikan tempat pelancongan,sebelom ini aku hanya ingatkan lost of tambun hanya sebuah taman hutan tropika dan mempunyai mini-mini zoo..tapi sekarang baru aku tahu yang lost of tambun juga adalah sebuah taman tema air di sekitar gua-gua kapur dia kawasan perak..Terasa amat mengujakan...nati selepas balik aku akan sambung tentang apa yang menarik di sana ...

Psstt : Lama tak pergi rombongan..

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...