Kelik Jer

Thursday, January 27, 2011

Berpacaran Di Teluk Tonggkang,Kuantan

     Pagi nie time boring2 dan tiada kerja,teringat plak aku masa minggu lepas,syok jugak kenkadang melepak macam2 tu berpacaran berdua2 duaan dengan kekasih hati..huhuhu,,,selalu tiap2 minggu aku habiskan masa di shopping complex,tp dah tiap2 minggu jer asik ke shopping complex,aku pon saje ker TELUK TONGGKANG,bersebelahan dengan TELOK CHEMPEDAK,tetapi untuk ke Teluk Tonggkang,aku perlu menyusuri jambatan kayu dan perlu menghadapi rintangan..hahaha..sebab banyak beruk atau monyet yag menunggu di jambatan untuk meminta makanan..


   Selama hampir dua jama aku "berdating" di situ,bnyak perkara yg di ceritakan dan berbincang bermacam perkara tentang aku dan dia,dan pelbagai cerita merepek pon keluar,ahahaha..erm..lg 1 mcm bese la,tak sah kalau x bergambar kan untuk merakam peristiwa yg indah antara aku dan dia,merakam pemandangan yg cantik yg di cipta oleh NYA..angin yg sepoi dan deruan ombak amat mengasyikan..walupon berjemor di bwah mentari.tetapi ia di padam oleh kehangatan cinta,,hahaha..jiwang pulak rasanya..so aku selitkan la sikit gambar2 yang sempat aku tangkap ketika berpacaran di situ..untuk kenangan pada masa hadapan ^--^

 Pemandangan Sekitar Teluk Tonggkang

Pemandangan Batuan Sekitar Teluk Tonggkang

Aku Dan Dia

Berlatarkan Pemandangan Yang Indah
Cantik..hahaha

     Tak pe,nanti ada masa kita berpacaran disini lg,kalau selalu pergi pon jadi x seronok pulak..hehehehe..c u next time Teluk Tonggkang..


Pssstt: Kalau berdua2 an disini,jgn pegang2 yer..dah besar..kiikikiki,cume nak menghayati ciptaan tuhan..











No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...