Kelik Jer

Wednesday, May 25, 2011

Takder Air

   Harini masih xder air di kuantan..bukan rumah aku jer,rupanya satu kuantan xder,ape kes..??,apa yg orang JBA PAHANG buat sampai satu kuantan xder air ni..korang TIDO ker???,xder air kat sini maksud aku adelah air paip..bukan air hujan ataupon air kencing..
 
    Dah bile xder air,paham2 la kan..kite nak mandi ker,nak masak ker,nak berak ker..nak2 malam td hujan plus sejuk,yg dah kawin ni pon ape lagi,sibok la nak beromen sampai ke subuh,alih2 xleh mandi..ape cerita..hahahha.. seme benda pakai air paip,bila dah xder,jd satu ganguan la walaupon air sg n hujan ade,plak 2 malam td hujan,aku tengok makcik2 sebelah rumah aku ni sibuk la tadah air,dalam hati aku esok gerenti la ada kan..

   Jadi bagun jer pagi ni..bukak jer air paip,xder lagi air upernyer..ahhh..SHIT..!!!,tapi xper,nasibla umah aku ader tangki simpanan..hehehhe..so dengan seronoknya la aku mandi pagi nie..tp yg aku marah pinggan mangkok n periuk belanga yg xleh basoh..takot berulat jer plak kan..nak jer basoh pki air tangki,tp aku se lebih penting tok diri aku sendiri..bg rumah yg xder simpanan stock air,nasib korang la nak2 yg ramai anak beranak yer tak..???..aisshh..ok la..moral of story simpan la air dalam 1 tong besar,bila xder air,naye beb...



Psstt : Datang opis pg ni ade jugak dengar2 budak yg datang keroja tak mandi..aaiisshhh ~

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...