Kelik Jer

Tuesday, May 10, 2011

Ticket Or Kupon

Bukan Tiket Sebenar,By Google


    Minggu lepas aku telah ke MELAKA untuk mengambil bakal adik ipar aku di UITM lendu,Melaka,..so pas setel jer semua tugas,aku pon ngn rileknyer drive ker Mahkota Parade dan Dataran Pahlawan...

    So dengan sempoinyer parking la kat kawasan parking di mahkota parade,masuk jer,cam besela kan amek kupon dan teros jer true drive,dari tingkat 2 sampai la tingkat seterusnya dok pusing2,alamak,penuh parking kereta,last2 tingkat 8 baru ade kosong,bayangkan dari tingkat 1 sampai 7 penuh...bapak banyak kereta,aarrgghh..pening dok terpusing2..

    Dah park jer kereta,masa untuk berjalan,so berjalan sakan la kan kat shopping mall 2..window shopping,makan,cuci mata,hahahaha..so lepas jer setel semua,dalam pukol 6.00pm,aku pon nak belah la kan dari kawasan tu,pening dengan manusia yg ramai ni..dok jln2 nak ke kereta,ade plak satu ayat ni " Mana Ticket Parking Kereta"..Oh damn..klu xder,camne nak kuar dari varpark tukan,so aku pon g la tanya pengawal dan dia pon selamber jer cakap klu hilang kena denda rm50.00..Whats the HELL sampai rm50.00,aku tak percaya la,aku pon g la kaunter tok mendapat kepastian,jd awek a.k.a akak tu cakap benda yg sama,dia cakap awak cari dulu..klu betol hilang baru datang balik..

   Aku pon dalam fikiran,ape jadah nak kena carik,gila besar mall tu wei,tetibe nak kena cari kupon yg sekeping ntah tecicir kat mana ntah..jadi dengan muka bengang di sebabkan kecuaian tunang aku,g la cari,klu x,melayang rm50.00,cari punya cari sampai la kat kawasan yg ditarget kat kawasan Food Court,so sampai jer,dok cari2 and then aku ternampak 1 ticket CarPark Mahkota Parade...fuhhh..lega beb sb jumpa..tp aku pelik,aku se hampir sejam bih aku mkn kat citu n dah brp orng yg mkn kat situ tp dia tak usik pon tiket 2..jadi aku tabik kat rakyat melaka sb prihatin kerana tidak mengambil tiket tersebut..good2..


Psstt : RM50.00 lepas gak baik kuantan tu..

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...