Kelik Jer

Monday, May 30, 2011

Dating 2

    Haritu aku ade post 1 entry pasal dating,skang ni la kesinambungan dia,seperti didalam entry 1 haritu,aku ada cakap tentang aku nak pergi tgok wayang,makan2 dan jalan2..ape yg aku nak buat pada hari sabtu haritu mmg betol2 berlaku seperti apa yg aku nak kan..dalam entry lepas aku nak :

* Pergi tengok wayang citer PIRATES OF CARIBBEAN
* Makan kat BLACK CANYON
* Jalan2 di KTN PARADE & ECM MALL..

   So inilah yg berlaku,.mula2 jer aku dah pergi east cost mall (ecm mall),masa ni dalam pukol 1.40pm macam tula,ok la tu sedang2 nak makan n perot pon tengah la lapar,jalan2 punye jenjalan,perot pon lapar la..mula mencari tempat makan2,mula2 dia nak makan pizza..huh..muak ler sayangg pizza tuh..keluh aku pada dia..hahhaha..aku pon mula timbulkan idea makan kat black canyon sb bila makan pizza ngn black canyon,sama jer  n bih kurang jer pon harga..jadi aku ngn dia pg la teros ker restoran Black Canyon..

sudu pon bergetar2 dah nie

rasa dia mmg feeling...ice tea

ni yg aku order..i like ayam dia,,lembut

pinggan besar,b makan ikan tuna


   Jadi melantak la puas2 kat cini,bill makan dua orang termasuk la tax ape sume,RM35.70 sen..hehehe..nasi nampak jer sikit,tp nak habiskan,xlarat se..huhuhu..jadi bis jer makan,aku ngn dia jalan2 la plak tengok2 kot la ade sale ke ape,so kebetulan kot ade sale time ni,dia pon beli 1 sweater dari tropicana,harga bari RM19.90 jer..mmg murah..hahahaha..

   Pas jer puas berjalan kat ecm,aku pon g la plak ker k.p,macam aku cakap,dua tempat ni mmg wajib g tiap2 minggu..hahhaahhah..kat sini aku dah xtau nak berjalan ke mana..dia pon g la dok tengok2 kasut la,baju la,handphone n gadjet2..

maroh nampak..

rehatkan kaki jap


   Setel jer jalan kat k.p aku pon g la kompleks terumtum plak sb nak beli tiket wayang jer pon..bukanya apa,takot penuh sb nak tgok cerita yg best gak ni..jadi beli n wayang start kol 6.40pm..jadi sementara menunggu,sambung jalan2 n window shopping..

big cinema terumtom

jungle foodcourt


  Jadi pas jer habis tengok wayang,cerita ni 2 jam 15 minit aku rasa sb habis pukol 9.00pm..aku pon teros la g makan kat JUNGLE FOODCOURT kat im..jalan2 dah,makan plak,tp sikit punya lama gak menunggu sb ramai orang..jadi kol 10.30 baru blik..badan den pon dah ponat..tidoooo..



Psstt : entry setellah...

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...