Kelik Jer

Thursday, April 28, 2011

Radiasi Atau....

   Huh..merata-rata aku tengok bnde ni,mana taknya,tampal merata-rata,kat public phone,kat atas jalan,kat signbord jalan,kat pokok,lagi kat mana,kat kete orng pon ade dorang tampal,kat tong sampah,bak kata pepatah,bukak jer mata,pg jer mana2,benda ni atau logo ni yg aku nampak dulu,ikt suka dorang jer nak tampal mana-mana,ada lesen ker nak tampal tu,dah macam kerja VANDALISME,mula2 aku ingatkan benda ni adalah 1 amaran untuk bahayanya RADIASI,yerla,masa tukan tengah kecoh tentang radiasi yg tengah melanda di jepon akibat TSUNAMI pastu dengan projek pembinaan kilang LYNAS yg di bangunkan di Gebeng,Kuantan..Jadi aku mati2 ingat benda ni adalah amaran kepada penduduk malaysia.tp kot yerpon amaran,bagitahu la,ni tampal merata-rata,kita sampai tertanya-tanya,benda apa ni kan,bukan kat citu jer dia tampal,habis kat paper pon ade dia selitkan,kat tv pon ada,masa live berita utama plak tu dia selitkan logo ni,tp tak bagi tahu benda apa..cisss...suspen sungguh..


  aku pon naik takot sampai tertanya-tanya apakah ini,Radiasi yg akan melanda ker,Mahluk asing yg akan menyerang bumi ker,argghh,pelbagai yg aku imagine kan..hahaha..last-last,bende ni di iklankan secara menyeluruh..nah..rupanya..amek kau..benda ni yang aku maksudkan adalah KOLONY,salah 1 projek  yg menawarkan pelbagai pakej.nak tahu lebih lanjut,..


KLICK JER https://kolony.com.my/kolony/web/index.php

   Jadi hati dah tak risau lagi tentang Radiasi ataupun serangan Mahluk asing..hahahahha...jika anda berminat,daftarlah sekarang...KOLONY "Di Cipta Untuk Berangkaian Sosial , Secara Sms"..


Psstt : sticker yg korang tampal merata-rata tu di kira apa...macam sticker ah long jer...

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...