Kelik Jer

Wednesday, April 6, 2011

Bagonn Lambat Jerk...

   Kringgggggg...Kkkrinnngggg..arghhh..tepat jer jam 8.15am,dalam hp aku ni..bedesing2 jer bunyi loceng,sb aku mmg tiap2 hari set jam untuk bagun pergi kerja..tapi set jer 8.15am,bagonya entah pukul berapa..hahahah..jam 8.15 tu mmg aku akan bagun untuk offkan bunyi jam tu,tapi sambung semula,niat di hati nak golek2 jerpon sampai kul 8.30 pastu baru mndi..hahahha...

   Cam kes pg tadi..kunci dah jam cam bese...tp duk pusing2 n golek2 sementara tunggu kul 8.30am,mata dan otak melayang ke alam fantasi..hahahaha..maka terlelap la semula melayan angan2 atau mimpi yg mungkin takan aku kecapi..mn taknya..angan2 nak kereta bentley lah..apa lah..hahaha..angan2 jerla..mn tau kang tibe2 dapat..wahahaha...

   Dahtu pagi tadi,dok sedap2 golek,aku terjaga la pukul 8.46am..hahaha..ada bp minit jer lg nak kat kol 9.00am...padahal waktu tersebut aku dah nak kena punccard attendent la ka..mndi ngn kalutnya,besiap mcm koboi,dan bawak moto plak cam rempitnya,sampai gak aku lam kol 9.05am..wahahaha....jadi,ini bukan petama kali kes isu bgun lambat,hari2 ler,kehkehkeh..korang camner plak,klu tempat keje ngn umah dekat xper,tp kena yg dok jauh,benanah lah kena maki hujung bulan yer tak..ok stop..


Psstt : Nasib la aku tak pernah kena potong gaji sb lambat datang..hihihi..

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...