Kelik Jer

Thursday, April 7, 2011

My GF ada Tiga...Kamu..??

  My Gf ada Tiga..kamu,hahahha..aku sayang bangat la ngn ketiga2 ni,aku se gf2 aku ni mmg akan berada ngn aku sampai bila2 la kot,cukp la kuota dia kan sb lelaki boleh sampai 4..hahahha....ok aku akan listkankan gf2 aku ni yg penting la dalm hidup aku ni,xder dorang,jadi cam tak best plak kan..kena ada dorang,baru hidup ni rasa mcm sempurna..

   Nak ajak berjalan pon senang..klu hujung2 mingu xder gf,adoii..bosang ler,terperap dok kat umah xreti wat mender,telantar 1 hari nengok tv sampai sakit badan di buatnya..hahhaha..ok aku nak listkan gf2 aku ni satu persatu mengikut pakej,hahah..


: Gf 1 :
- Semestinya wanita..hahhaha
- Berumur 23 Tahun 5 bulan..
- Tinggi 167..
- Kulit ok..hahaha
- Bentuk badan menarik..
- Sikap mcm budak2..
- Status bakal isteri orang..
- Hantaran 10k And up..hahahha
- Ni Dia.....


Gggrrrr....


  Hhahah..itu yg petama,dan aku ade yg no dua plak la kan,cam aku kata,aku ada tiga,xder,mmg boring la rasanya,yerla,bayar tiap2 bulan,melabur bukn main g,xkan xdapat kot..hahaha..ni yg ke- dua..ni paling mahal kot,muhahahha...

: Gf ke -2 :
- Beroda 4,Baru tukar Tayar..hahaha..
- Umur baru 3 - 4 bulan...
- Tinggi dan panjang aku x tahu pulak..
- Warna putih,fuhhh..japan mari..
- Body ok la boleh tahan,punggung besar..
- Status bakal miliki 9 tahun akan datang..
- Hantaran 42k..hahahah..siot Mahal..
- Ni dia....


Vvroomm x2


   huh..tercengang..??,tu baru yg no dua,ni yg no 3,lg mantap kot..muhahaha..blue2 sky yerk..tiap2 malam aku main bersama dia..( Jangan Berfikiran Negatif )..syok loll..!!..huh,sape..ni dia..

: Gf ke - 3 :
- Powered by intel Cpu and Asus Gpu
- 7Gb Ram.
- 750Gb Hdd..
- Sepantas Kilat..
- Body ngamcam,aero dinamik..hahaha
- Warna blue..( Avatar spisis..)
- Hantaran 3k jerk..
- Main tiap2 malam..syok ouhh..
- Huh..ni dia..lalalalala


My Pc..lalala'


  Huh..nila yg aku maksudkan,buat masa ni,ketiga2 ni penting dalam kehidupan seharian aku..huhuhu...korang apa plak..mestila tak sama ngn aku kan,,jgn nak tiru plak apa yg aku suka..dah la..stop and out..


Psstt : setiap yg ada amat penting sb ia mengunakan seposen dari permulaan duit..wahahaha..




No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...