Kelik Jer

Wednesday, February 9, 2011

Demam Oh Demam

9 Februari 2011

  Demam Oh Demam,bila la ko nak elokan aku punya badan ni,dah puas makan ubat,ubat batuk abis aku telan semua,bila la ko nak elok,aku dah xlarat nak menghadapi demam ni,mual tekak,sakit pale,mood pon tak berapa nak ada jugak ni,aisehhh...dan nak dekat seminngu ni...tak boleh jadi ni...jangan sampai sakit terus sudah,ni adalah angkara hujan masa aku nak pergi ker tambun la ni..pagi pagi dah kena hujan,kuyop jgk baju aku di buatnya..aku ni sebenarnya susah nak demam..jarang sekali,klu demam pun boleh di kira dalam setahun tu..huhuhuhuhu

 uwaaa....


psstt : Kalau demam ambik MC pon syok gak..

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...