Kelik Jer

Sunday, October 16, 2011

saya dah kahwin

  Harini merupakan hari bersejarah dalam hidup aku setelah sah menjadi suami kepada dia yg dulu seorang awek,tunang dan sekarang sudah bergelar isteri kepada aku,Tanggal 15 Oktober 2011,aku sah menjadi seorang suami dengan dua kali lafaz,kehkeh,,ade kesilapan teknikal dan pendengaran sikit masa tu,bukan masalah gabra atau ape..hahaha..

   Jadi pada siang tadi,pada 16 Oktober 2011,telah berlansung majlis persandingan aku dengan dia di DEWAN MAKSAK di Bandar Kuantan,majlis yang diharapkan berjalan dengan lancar,kesilapan teknikal ape semua tu memang terjadi,tapi bagi aku,xder masalah ape2..Apa yg penting,majlis berjalan dengan lancar,jangan hujan apa semua sudah la kan..

   Kehadiran tetamu jemputan juga agak memuaskan dengan kedatang jiran2 ku dari Kampungku di Jengka,sanggup untuk memenuhi ruang dewan,Kepada rakan-rakan sekolah dulu pon ade yg hadir,rakan2 sekerja,aku ucapakan terima kasih bebanyak la kat korang yer..

    Jadi apa yang aku harapkan,semoga majlis sambut menantu nanti pon akan bnerjalan dengan lancar jugak la,aiihhh,dah jadi suami orang kan..kehkeh..

  Ini sedikit gambar yg aku dpt snap dari handphone sendiri..

Pada hari pernikahan aku

Sebelom Outdoor Photoshoot

TQ all,,

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...