Kelik Jer

Monday, November 22, 2010

Today is 22/11/10

hye ..

    Rasanya dah lama aku tak update blog yg aku ciptakan tok diriku sendiri..saje,lagi pon blog ini di tubuhkan untuk aku membebel sesorang diri..hehehe..org kata tak update pon tak per..

    Nak di pendekan cite sepanjang aku menyepi tersepi..:-
* Aku malas nak manaip..
* Tiap2 hari aku buat bnda yg sama..xkan nak cerita bnda yg sama kot
* Tak der bnda yg best dalam hidup aku yg boleh aku ceritakan..

Tapi ade bnda yg best berlaku terhadap aku bulan ini :
* Aku BERTUNANG..itu jer yg best..hahaha (18/11/2010)


Ok la..aku mals nak menaip..setakat ini sahaja la yer..Dan aku sertakan sekeping gambar jer kat sini untuk kenangan masa hadapan ^-^


 Kenangan Terindah..



psstt:kumpul duit untuk kahwin..nganga

No comments:

Post a Comment

: Powered By Nuffnang :

: Click Jer Yang Mana Suka :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...